26 sty 2022

7 inspirujących czarnoskórych amerykańskich liderów biznesu z sektora konopi

7 Inspirujących Czarnych Amerykańskich Liderów Biznesu z sektora konopi

Posted by Lori Ann Reese on 06/24/2020 in Medyczna Marihuana

Zawartość medyczna sprawdzona przez Dr. Joseph Rosado, MD, M.B.A, Chief Medical Officer

Przemysł konopi indyjskich w Stanach Zjednoczonych nie wykazuje tendencyjności rasowej, która przeszkadzałaby w zatrudnieniu na poziomie uprawy, przetwarzania, produkcji czy dozoru. Wszystkie grupy etniczne, w tym czarnoskórzy amerykańscy liderzy biznesu, są mile widziani. Taka jest kultura marihuany.

Ale jeśli porozmawiasz z czarnoskórymi właścicielami firm i przedsiębiorcami o przeszkodach w wejściu na rynek, powiedzą ci, że właśnie to jest dla nich wyzwaniem. Kilka ankiet dotyczących kredytów dla małych firm i raportów federalnych stowarzyszeń bankowych wskazało na rosnącą lukę kredytową i kredytową między białymi i czarnymi przedsiębiorcami w Stanach Zjednoczonych. Tylko około 3% amerykańskich firm venture capital jest własnością czarnoskórych przedsiębiorców.

Zwiększona świadomość na temat uprzedzeń wobec Czarnych Amerykanów jest pozytywną zmianą kulturową, która, mamy nadzieję, pozostanie długo po tym, jak ludzie przestaną używać hashtagu #BlackLivesMatter. Chcielibyśmy podzielić się niesamowitymi historiami sukcesu przedsiębiorczości od 7 inspirujących czarnoskórych amerykańskich liderów biznesu z sektora konopi.

1. Snoop Dogg

Snoop Dogg jest zarówno muzykiem, jak i "cannapreneur". W 2019 roku Ted Chung, przedsiębiorca medialny, i Snoop Dogg uruchomili magazyn poświęcony konopiom indyjskim o nazwie "Merry Jane". Magazyn dzieli się jedzeniem i recenzjami, wiadomościami, wskazówkami dotyczącymi mody i niestandardowo zaprojektowaną odzieżą z kultury konopi.

Oprócz magazynu, Snoop Dogg rozpoczął własną działalność gospodarczą, zajmując się uprawą i sprzedażą detaliczną serii odmian konopi w ramach swojej firmy "Leaf's by Snoop". Niektóre z jego najbardziej popularnych i dochodowych produktów to słodycze z konopi, takie jak czekoladki i cukierki.

2. Hope Wiseman

Odsuń się na bok dla tej inspirującej kobiety, czarnego przedsiębiorcy. Hope Wiseman stała się najmłodszą Amerykanką, która w wieku 25 lat posiadała własny punkt sprzedaży. Aktorka i członkini obsady serialu WAGS Atlanta jest właścicielką Mary & Main, punktu sprzedaży medycznej marihuany w Prince George's County w stanie Maryland.

Wiseman zdecydowała się otworzyć dyspenser w dzielnicy, w której dorastała, otrzymując licencję od stanu Maryland w 2016 roku. Wypowiadała się na temat dysproporcji w liczbie kobiet-czarnych właścicieli przedsiębiorstw w każdej branży. Wiseman jest również zaangażowana w publiczne wystąpienia zarówno na temat zalet medycznej marihuany, jak i możliwości dla czarnych przedsiębiorców w branży konopi.

3. Al Harrington

Jeśli kochasz koszykówkę, już wiesz, kim jest ten odnoszący sukcesy koszykarski sportowiec i przedsiębiorca. Al Harrington był 26. wyborem w drafcie NBA w 1998 roku i rozegrał 16 sezonów w National Basketball Association. Harrington grał w Indiana Pacers, Atlanta Hawks, Golden State Warriors, New York Knicks, Denver Nuggets, Orlando Magic i Washington Wizards.

Al Harrington jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Viola, która jest odnoszącą sukcesy marką marihuany. Viola posiada szeroki wybór produktów, takich jak vapes, ekstrakty i całe odmiany kwiatów. Firma została nazwana na cześć babci Harringtona, która choruje na cukrzycę i jaskrę. Viola ma wsparcie w wysokości 16 milionów dolarów od Gotham Green Partners, firmy kapitałowej z Nowego Jorku.

4. Raft i Joy Hollingsworth

Raft Hollingsworth III, jest założycielem i dyrektorem generalnym "The Hollingsworth Cannabis Company" w Seattle w stanie Waszyngton. Joy Hollingsworth, siostra Rafta, jest dyrektorem operacyjnym w rodzinnej firmie.

The Hollingsworth Cannabis Company posiada farmę o powierzchni 30 000 stóp kwadratowych z ośmioma szklarniami. Firma kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój i przyjazną dla środowiska uprawę. Na miejscu znajduje się laboratorium ekstrakcyjne i procesy ekstrakcji CO2 konopi i CBD. Produkty sprzedawane przez Hollingsworth Cannabis Company obejmują prerolle, całe kwiaty marihuany, prerolle z infuzją i ekstrakty.

5. Dr Rachel i Dr Jessica Knox

Z misją, aby pomóc większej liczbie pacjentów z kwalifikującymi się warunkami zdrowotnymi w dostępie do terapeutycznej marihuany medycznej, dr Rachel Knox i dr Jessica Knox założyły "American Cannabinoid Clinics" w 2014 roku. Misja kliniki, która oferuje wygodne oceny telehealth dla pacjentów, jest podsumowana w tym oświadczeniu ze strony internetowej firmy:

"Wprowadzając Integrative Cannabinoid Medicine & Functional Endocannabinology na czoło współczesnej medycyny, AC Clinics uczy pacjentów, jak być Be Well On Purpose™ poprzez optymalizację korzyści płynących z holistycznej, integracyjnej opieki."- American Cannabinoid Clinics

Pacjenci, którzy kwalifikują się do dostępu do medycznej marihuany, mogą umówić się na konsultację w biurze lub online, za pośrednictwem portalu wideokonferencyjnego zgodnego z HIPAA.

Oboje lekarze udzielili ostatnio wywiadu w programie The Today Show. Możesz również posłuchać, jak dr Rachel Knox przemawia podczas 2019 TEDx Talk w Portland w stanie Oregon.

6. Montel Williams

Emerytowany gospodarz telewizyjnego talk show ma do opowiedzenia bardzo osobistą historię na temat wartości medycznej marihuany. Montel Williams został zdiagnozowany ze stwardnieniem rozsianym i wyszedł publicznie ze swoją diagnozą w 1999 roku. Później doznał udaru mózgu i stał się gorącym orędownikiem medycznej marihuany. Od ponad dziesięciu lat Williams używa medycznej marihuany, aby kontrolować swoje objawy zdrowotne.

Montel Williams nawiązał współpracę z Cura Cannabis, aby wyprodukować własną markę produktów z medycznej marihuany. Jego marka, Lenitiv Scientific, obejmuje flagowy wybór produktów pod etykietą "Montel By Select". Produkty te są obecnie dostępne do nabycia przez licencjonowanych pacjentów w Kalifornii i Oregonie.

7. CJ Wallace

Ojcem Wallace'a była legenda hip-hopu, Christopher "Biggie Smalls" Wallace, znany również jako Notorious B.I.G. Wallace zauważa, że marihuana była w jego rodzinie zarówno korzystna dla zdrowia, jak i stanowiła narzędzie kreatywności. Zauważył również, że marihuana była niezbędna w jego rodzinie, aby pomóc w zwalczaniu lęków i stresu.

Pan Wallace założył organizację o nazwie "Think Big", która dostarcza wybrane przez siebie produkty z konopi, które są znane z promowania trzech C: kreatywności, ciekawości i współpracy. Organizacja opowiada się za bezpiecznym użytkowaniem, edukacją, kreatywną ekspresją i dobrym samopoczuciem. Wspiera również organizacje charytatywne, w tym Marijuana Policy Project, Minority Cannabis Business Association, Last Prisoners Project i Autism Speaks.

Przyszłość dla czarnoskórych amerykańskich liderów biznesu

Sektor marihuany jest szybko rozwijającą się branżą, która nie zbliżyła się jeszcze do pełnego wykorzystania potencjału właścicieli firm. Fortune Business Insights stwierdził, że branża medycznej marihuany może osiągnąć ponad 97 miliardów dolarów rocznej sprzedaży do 2026 roku.

Z czarnymi przedsiębiorcami na czele i wpływającymi na dostępność inwestycji kapitałowych, możemy zobaczyć zwiększone możliwości dla przedsiębiorców, aby wejść na rynek bez barier do sukcesu z powodu uprzedzeń rasowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat innych odnoszących sukcesy czarnoskórych liderów biznesu i pionierów branży, przeczytaj ten artykuł z magazynu Black Enterprise.

Zobacz również

Piwo z konopi

Piwo z konopi indyjskichPosted by Marijuana Doctors on 08/08/2017 in KonsumpcjaZaktualizowano 6 grudnia 2018 r. Treść medyczna zweryfikowana przez Dr. Joseph Rosado, MD, M.B.A...